Vil du lytte til 4 audiofiler?

Og have dem til at downloade til din telefon?

Her er en kort introduktion til de lydfiler du kan få ved at skrive dig op nedenfor:

Alle øvelserne hjælper dig med at øge din evne til Self-Compassion.

(Er du i tvivl om hvorfor det er en god ide, så check hvorfor-compassion/  Eller se om forskningen lige her /forskning-self-compassion/)

Disse  4 filer er alle del af det formelle 8 ugers Mindful Sef Compassion (MSC) program.

Audio filerne er professionelt optaget og en del af mit CD sæt der har alle de vigtigste øvelser og guidede meditationer fra det fuldeMSC program.

Her er et par tanker om hvorfor det er de her audio filer jeg giver dig:

Kærlig Vejrtrækning er en af de såkaldt uformelle øvelser i MSC programmet, og den er fantastisk fordi den hjæper os til at bruge kroppen til at finde ro. Vel at mærke den rytme der r i din vejrtrækning. Da du a-l-t-i-d har vejtrækningen med, har du med denne øvelse et on the spot beroligende fokus, du kan bruge hvor som helst og når som helst.

Min anbefaling: at du laver den hver dag i en uge, så har du den sikkert så langt under huden at du kan bruge den på din helt egen måde i alle situationer.

 

Lindrende Berøring er den øvelse der undervises i på første modul af MSC kurset. Og det er min absolutte personlige favorit. I alle situationer. Den kan gøre underværker, fordi den får dit centralnervesystem til at slappe af. Du kan udvide den til at vare i halve timer. Du kan gennemgå hele kroppen med den, selvom jeg laver en kortere udgave her på lydfilen.

 

Selvmedfølelsespause er en blanding af en indre reflektionsøvelse og en guided meditation. Den introducerer de tre elementer i medfølelse (opmærksomhed, venlighed, fælles menneskelighed). Du kan helt konkret bruge den ALLE steder når der er noget du bliver fanget i. Det her er MSC kurset i en enkelt øvelse!

 

Give og modtage medfølelse er en af de helt centrale meditationer i MSC kurset, da den berører det som det hele handler om: relationer. Relationen til dig selv og relationen til andre. Især når ‘de andre’ er svære at være ved siden af.

Skriv dig op lige her:

God fornøjelse! Jeg håber du bliver glad for dem!

PS.
Vil du vide mere om de øvelser og guidede meditationer man træner i MSC programmet, så  læse mere om alle øvelserne i PDFen lige her:

http://nordic-compassion.dk/wp-content/uploads/2016/02/Kom-godt-i-gang-med-%C3%B8velser-og-guidede-meditationer-til-mere-selv-2.pdf